Az utóbbi évek gazdasági történései rávilágítottak arra, hogy milyen fontos a pénzügyi tanácsadás, mielőtt a befektetéseinkről vagy hitelfelvételeinkről döntenénk. A komplexebb szolgáltatások vonatkozásában, mint a megtakarítások, befektetések vagy a hiteligénylések, hitelügyletek kezelése, valamint a körültekintő bankszámla választás, az ügyintéző és ügyfél számára elegendő idő kell, hogy rendelkezésre álljon az igények és lehetőségek, valamint a felmerülő kérdések tisztázására.
A CIB Bank tavaly kísérleti jelleggel 11 fiókjában indította az előzetes időpontfoglalás lehetőségét, épp ezekre az időigényesebb szolgáltatások igénybevételére. Ennek révén az érdeklődők a számukra legalkalmasabb időpontban, várakozás nélkül tudják intézni bankügyeiket. A CIB az ügyfelek számára az időpontfoglalást nem csupán az interneten de telefonon keresztül a nap 24 órájában a nonstop telefonos ügyfélszolgálatán keresztül is elérhetővé tette.
Az időpontfoglalás mellett hangsúlyos igény mutatkozik olyan információkra, amelyekkel az ügyfelek jobban tudják tervezni, hogy a nap mely szakában ideális számukra egy adott fiók felkeresése. A CIB által készített a bankfiókokban és a CIB honlapján is megtekinthető ügyfélforgalmi naptárak — melyek tulajdonképpen az elmúlt időszak regisztrált adatain alapuló forgalmi előrejelzések — valamennyi fiókra külön-külön adják meg az adott bankfiók várható forgalmát, s napon belüli bontásban.
Gyakran kerülhetünk olyan váratlan helyzetbe, amikor gyorsan kell tájékozódni, hogy hol található a közelben bankfiók vagy bankautomata. A CIB honlapjáról letölthető adatbázissal a GPS-szel rendelkező autósok ezt ismeretlen helyen is azonnal megtudhatják.
Mindezek az igények manapság már olyan alapvető kényelmi elvárások, amelyekhez igazodnunk kell, így a szolgáltatást a sikeres tesztprogramot követően a CIB egész, csaknem 140 fiókból álló hálózatára kiterjesztette.
A CIB kiemelten fontosnak tartja ügyfelei véleményét, ezért lehetővé tette, hogy a lakossági ügyfelek a bankfiókban végzett tranzakciót követően azonnal megosszák véleményüket, mennyire voltak elégedettek a szolgáltatás minőségével. A sorszámosztóhoz visszafáradva mindössze 2 kérdés megválaszolásával — néhány gomb megnyomásával — a képernyőn felkínált lehetőségből választva értékelhetik a banki ügyintézés gyorsaságát, a kiszolgálás minőségét.
Előre tervezhető a banki ügyintézés időpontja a CIB-nél |
MEGOSZTOM A FACEBOOKON! |
Miért olyan nehéz megtakarítani? - 1. rész
Mizike
#9
2011. április 07. 14:50:17 | csütörtök |
Bedina, akár melyik bankhoz mész, mindenhol fizetsz. Ha épp nem a kártyahasználatért, akkor fizetsz a havi elszámolásért többet, vagy akármiért. Általában lehúz ilyenekért mindegyik bank és kb. ugyanannyi összeget, csak más néven.
|
|
|
|
vicusmamesz
#8
2011. április 04. 16:16:20 | hétfő |
Én ugyan nem megyek, csak ha nagyon muszáj. Legutóbb úgy 3 éve volt nagyon muszáj
|
|
|
|
gwendeee
#7
2011. április 01. 10:22:53 | péntek |
Ez egész jó, köszi szépen. Még jobban átnézem, de eddig nekem minden pontban megfelelne. A kocsi meg csak hab lenne a tortán
|
|
|
|
bedina37
#6
2011. március 30. 11:17:06 | szerda |
A tervezhető nap nekem is tetszik, nem szeretek várni, főleg nem bankban. Egyet értek a felháborodásodon a költségekkel is. Mindenért fizetni kell,...még a saját pénzed után is, amiért már egyszer megdolgoztál és leadóztad... Ezért nézegettem bankokat, hogy hol ajánlják a legjobb megoldást, kevesebb költséget, vagy esetleg költségmentességet. Ezt találtam ami tetszett egyelőre: http://data.hu/url/dijnullazo
|
|
|
|
gwendeee
#5
2011. március 29. 18:22:16 | kedd |
Azért csak bemész néha, akkorra meg jó, ha tervezhető a napod
Nekem is kártyára utalják a fizum, de nem szeretem. Ha leveszem az automatából, már fizettetnek velem, meg csak ezért tartsam fenn a számlát..
|
|
|
|
vicusmamesz
#4
2011. március 29. 15:38:36 | kedd |
Én nem is értem minek bemenni a bankba a mai világban... Kártya, internet, kp alig kell, azt meg egy hónapban egyszer kiveszem az automatából, és kész.
|
|
|
|
thtg
#3
2011. március 25. 06:20:29 | péntek |
Szimpatikus ez a bank, lehet váltani kéne...
|
|
|
|
Mizike
#2
2011. március 24. 15:18:45 | csütörtök |
Ez tényleg jó ötlet, és egyedi a bankoknál, csak nehogy az legyen, hogy megkapja az ügyfél az időpontját, aztán mégis várnia kell, mert az előtte lévők csúsztak. De, ha ez a módszer beválik, fogok szeretni bankba járni, amit most nem mondhatok el.
|
|
|
|
kedvesferenc
#1
2011. március 24. 14:50:02 | csütörtök |
Ez tök jó! Így legalább nem kell annyit ott ülni és várni, amit annyira utálok!
|
|
|
|