2010 óta minden évben megrendezzük az Internetes Vásárlás Napját, amely mára igazi mozgalommá lett, melynek célja, hogy egyszerre népszerűsítse a kényelmes, költséghatékony és biztonságos online vásárlást, és nagy akciók révén kösse össze a vásárlókat és a kereskedőket.
Tavaly nagyot bővült az e-kereskedelem, és mivel egyre tudatosabbak, igényesebbek az online vásárlók, új akciós napokon kezdtünk el gondolkodni. Így született tavaly novemberben a GyerekPéntek és a HelloBlackFriday.
A tervek szerint idén öt akciós napunk is lesz:
- március 3. SzabadPéntek: tavaszváró akciók, amelyek a pihenéshez, a szabadidő eltöltéséhez kapcsolódnak
- május 19. GyerekPéntek: a GyerekNap előttre időzítve;)
- augusztus 25. „Vissza a suliba”: ha már vége a szünidőnek, legalább ne fájjon annyira, vagy annyiba…
- november 3. Internetes Vásárlás Napja: a klasszikus
- november 24. HelloBlackFriday: sok nagy százalékjel, nem kell magyaráznunk
Az idei első akciós napunk, a SzabadPéntek a szabadidőről, az értelmes pihenésről, a munkán túli tevékenységekről, a tavaszi felfrissülésről, az utazásról szól. A mechanizmus egyszerű: a kereskedő partnerek feltöltik különleges, csak e napra szóló ajánlataikat a SzabadPéntek.hu akciós oldalra, a vásárlóknak pedig nincs más dolguk, mint válogatni ezek közül március 3-án. Shopaholicoknak kötelező!
És mivel minden évben igyekszünk valami újat kitalálni, most az alábbi képregénnyel is illusztráltuk a mondandónkat.