A P&G, az ötkarikás játékok és a Nemzetközi Olimpiai Bizottság világszintű támogatója, a Magyar Olimpiai Bizottsággal szoros együttműködésben tavaly októberben másodszor indította útjára 175 éves fennállásának legnagyobb kampányát, a „Köszi Anyu!” programot, mellyel az édesanyák előtt tiszteleg kitartó támogatásukért, elkötelezettségükért és odaadásukért.
A kampány részeként a P&G olyan olimpikonokat támogat világszerte, akik úgy döntöttek, megosztják nagyszerű édesanyjuk történetét. A P&G Magyarországon Szabó Milán Gábor sífutó és édesanyja, Marianna történetével hívja fel a figyelmet az anyai gondoskodásra, amely nélkül a sikerről mindannyian csak álmodhatnánk.
Az ünnepélyes fogadalomtétel eseményén bemutatták a P&G legújabb – a „Köszi Anyu!” kampányának keretében készült –„Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel” című reklámfilmet is, amely a vállalat 2012. évi Londoni Olimpiai Játékokon debütáló, több mint 21 milliós nézettséggel büszkélkedő „Best Job” filmjének folytatása. Az új film köszönetet mond az édesanyáknak a gyerekeiknek nyújtott támogatásért, bátorításért, és a küzdeni akarásra tanításért. A film négy olimpikon édesanyjának történetén keresztül mutatja be azt a hosszú utat, amelyet ezek a nők gyermekeik sikeréért jártak be, és amely nélkül a sportolók nem teljesíthették volna be álmaikat.
Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel
A P&G magyarországi sportnagykövete dupla esküvel készült az olimpiai csapat hivatalos fogadalomtételére. A magyar csapat többi sportolója nevében Szabó Milán külön fogadalommal köszönte meg az édesanyáknak a hosszú évek fáradhatatlan munkáját és önzetlenségét: a korai ébredéseket, a versenyekre való lelki felkészítést, a közös örömöket, a folytonos szurkolást és támogatást a nehéz pillanatokban is, mely nélkül ma egyik sportoló sem állhatna ezen a dobogón, élete egyik legnagyobb pillanatára készülve.
A fiatal sportolót – aki hazánk sífutó történetében egyedülálló módon két számban is megszerezte az olimpiai „A” kvalifikációt, mely alanyi jogon való kijutást biztosít számára az Olimpiai Játékokra - 18 éves koráig édesanyja és édesapja edzette. Az ünnepélyes eseményen Milán külön köszönetet mondott, hogy szülei a közösen megtett hosszú út után idén a P&G jóvoltából az Olimpia helyszínén, Szocsiban szurkolhatnak majd neki, hogy a lehető legjobb eredményt érhesse el Magyarország képviseletében a 2014. évi Téli Olimpiai Játékokon.
A P&G-ről
A P&G termékeit naponta 4,8 milliárd ember használja világszerte. A vállalat portfoliójába olyan elismert, minőségi és vezető márkák tartoznak, mint az Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, and Whisper®. A P&G mintegy 70 országban van jelen. A vállalatot és termékeit érintő legfrissebb hírekért látogasson el a vállalat weboldalára