A Családinet információs és közösségi portálhoz távmunkában, esetleg XVI. kerületi irodánkban dolgozó új munkatársa(ka)t keresünk, aki a több szálon futó folyamatokat átlátja, kézben tartja és aktívan részt vesz a teljesítésükben.
Képességek, ismeretek amikkel mindenképp fontos, hogy rendelkezz:
- Gyakorlott internet- és office használat. Ez azt jelenti, hogy önállóan tudj boldogulni Excel képletekkel és függvényekkel, tudd mi a Wordben a korrektúra, az Internetet úgy használd mint a saját táskád (rövid, magabiztos keresgélés után találj meg bármit), ismerd és jól tudd használni a fontosabb közösségi szolgáltatásokat (Facebook, Google termékek, Youtube csatornák stb.).
- Nagyon jó szervezőkészség, több dolog párhuzamos kézben tartása a részletek kifelejtése nélkül.
- Kitűnő, magabiztos helyesírás.
- Kimondottan jó, intelligens kommunikációra való készség. (Szeretjük a lazaságot, de nem mindenki haver.)
- Stabil angol nyelvtudás
- Képesség az önálló munkavégzésre és a munkatársakkal távmunkában való együttműködésre, hogy a folyamatok zökkenésmentesen haladhassanak
- precizitás
- proaktivitás
- rugalmasság
Előnyök:
- Budapesti lakhely
- további nyelvek ismerete
- számlaképesség
- ha már szülő vagy
Leendő munkatársunk munkakörébe tartozik majd számos szervezési feladat (nyereményjátékok, programok, új termékek teendői stb.) és a folyamatok figyelemmel kísérése, olvasókkal való kapcsolattartás, online szerkesztési feladatok, közösségi kommunikáció egy része, esetenként sajtótájékoztatókon, rendezvényeken való részvétel - meg ami még mellette belefér. Unatkozni nem fog ő sem, ezt garantáljuk!
Jelentkezés:
E-mailen, az info@csaladinet.hu címre küldött fényképes önéletrajzzal és motivációs levéllel, anyagi elképzelések megjelölésével 2013. április 5-ig.
Mivel kapacitásaink végesek, nem fogunk minden beküldött önéletrajzra válaszolni, csak azoknak írunk vissza akiknél pozitív elbírálás lehetséges.