Önkéntes- egészségpénztári, nyugdíjpénztári és egészségbiztosítási szolgáltatást kevesebben kapnak, mint akik kérik:
Az 500 fős mintán, a nagyvárosokban élő aktív, 25-55 éves magyar lakosság körében végzett felmérés azt mutatta, hogy az önkéntes egészségpénztári, valamit az egészségbiztosítási szolgáltatást a megkérdezettek 59 százaléka igényli, ugyanakkor csak 39 százalékuk kap ilyet a munkaadójától. Az önkéntes nyugdíjpénztári befizetésre 48 százalékos az igény, de a megkérdezetteknek csak 32 százaléka jut ilyenhez.
Másik véglet:
A túlsó póluson áll a vendéglátás igénybevételére alkalmas - például a Szép-kártya - szolgáltatás, amelyre az igény 41 százalékos, viszont a megkérdezett munkavállalók 49 százaléka kap ilyet.
Egyensúlyi helyzet:
A kutatás egyensúlyi helyzetben lévőnek nevezi azokat a cafeteria szolgáltatásokat, amelyeknél - arányaiban - kicsi a különbség az elvárás és a kapott szolgáltatás között. Ebbe a körbe tartozik például az üzemi (meleg) étkezés, 18 százalékos elvárással és 21 százalékos szolgáltatással, vagy az étkezési utalvány, amelynél 84 százalék az igénylési arány és 80 százalék a kapott szolgáltatás.
Forrás: MTI
Fotó: stockimages - FreeDigitalPhotos.net
Kérjük, támogasd munkánkat!
Ha szeretsz minket olvasni, ha csaltunk már mosolyt az arcodra, ha segített már neked valamelyik szakértőnk, vagy ha egyszerűen Te is fontosnak tartod, amit csinálunk, kérjük, támogasd munkánkat!
Banki átutalással:
Magnet Bank 16200106-11697987
Kedvezményezett: Családi Háló Közhasznú Alapítvány
Közlemény: Média támogatás
Vagy bankkártyás fizetés Simplepay-el az alábbi gombra kattintva: