A Regio Játék az MTI-hez hétfőn eljuttatott közleménye szerint a tavalyi évhez képest az idén 13 százalékkal emelkedtek az átlagos kosártértékek, ami azt jelenti, hogy online jellemzően 13 ezer forintért, áruházban pedig 9200 forintért vásárolnak játékot a magyar családok az ünnep előtti 1-2 hétben.
Hozzátették: a legnépszerűbb meglepetések
- a kreatív-,
- szabadtéri-
- és társasjátékok,
- de a top 10-ben továbbra is szerepel a Lego,
- a plüssök,
- az autók,
- a járművek
- és a babajátékok is.
A közleményben arra is kitértek, hogy rendeződtek az ellátási láncok, normalizálódtak a szállítási költségek, ezért nem volt szükséges komoly áremelést végrehajtani.
A játékkereskedelmi cég gyermeket nevelők körében márciusban végzett online kutatásából az is kiderül, hogy a legtöbb gyermek idén édességet (77 százalék) és játékot (73 százalék) kap húsvétra, de sokan kapnak mesekönyvet (46 százalék) vagy kifestőt (33 százalék) is.
A húsvét a játékpiac második legforgalmasabb időszaka, amikor a Regio Játék teljes éves árbevételének 5-6 százaléka teljesül mindössze 1-2 hét alatt - írták a közleményben.
Forrás: MTI
Indexkép: Depositphotos.com
Kérjük, támogasd munkánkat!
Ha szeretsz minket olvasni, ha csaltunk már mosolyt az arcodra, ha segített már neked valamelyik szakértőnk, vagy ha egyszerűen Te is fontosnak tartod, amit csinálunk, kérjük, támogasd munkánkat!
Banki átutalással:
Magnet Bank 16200106-11697987
Kedvezményezett: Családi Háló Közhasznú Alapítvány
Közlemény: Média támogatás
Vagy bankkártyás fizetés Simplepay-el az alábbi gombra kattintva: