Nyiregyházi Ágnes - megjelent cikkei
![Sally Goddard: Reflexek, tanulás és viselkedés](/m/?csnet_gallery=./gallery/indexcikkek/indexcikk_8707.jpg.-.400.-.150)
Sally Goddard: Reflexek, tanulás és viselkedés
Több, mint húsz éve már annak, hogy A.E. Tansley feltette a kérdést: Miért nem figyel a legtöbb pedagógus az iskolások pszichológiai és szociális problémái mellett arra is, vajon elég fejlett-e a gyermek idegrendszere az elvárásokhoz és a követelményekhez?
![Homo Sapiens: Robot vagy szabad akaratú lény? 3.](/m/?csnet_gallery=./gallery/indexcikkek/indexcikk_8133.jpg.-.400.-.150)
Homo Sapiens: Robot vagy szabad akaratú lény? 3.
Ősi reflexek szerepe a gyerekek tanulási és viselkedési problémáiban és felnőtt korban - a bébireflexekről röviden.
Homo Sapiens: Robot, vagy szabad akaratú lény? 2.
Ősi reflexek szerepe a gyerekek tanulási és viselkedési problémáiban és felnőtt korban.
A testi, mozgásszervi és pszichés betegségek, nehézségek végtelen skálája vezethető vissza egyazon kérdésre:
Zavartalan és folyamatos volt-e idegrendszerünk fejlődése az anyaméhben és életünk első éveiben?