A pandémia miatti lezárások, a lassan, de biztosan természetessé váló home office egyik következménye, hogy otthonunk a korábbinál is több figyelmet kapott.
A járvány melletti másik fontos tényező, mely a fókuszt lakásainkra irányította, hogy január eleje óta elérhető az új Otthonfelújítási támogatás. Így tehát a legelszántabb halogatók is megszólítva érezték magukat és nekiláttak nem csak a tervezésnek, hanem a megvalósításnak is.
Tavasszal közel száz cég csatlakozott a HOMEINFO kezdeményezéséhez, mely során átlagosan 20-25% kedvezménnyel vásárolhattak az érdeklődők, országszerte közel 4.000 üzletben és webshopban. A tavaszi kampányunkat több mint 500.000 ember látta, közel 200.000 ember járt az oldalunkon, ahonnan csaknem 30.000 kupont töltött le a több mint 6.000 regisztrált érdeklődő.
A tavaszi időszak jobban kedvez a nagyobb munkáknak, több idő marad befejezni akár egy teljes házfelújítást is. Ezért a kuponok akár az építkezés előtt állók vagy kertszépítésben gondolkodók számára egyaránt elérhetők voltak, de partnereink beszámolói szerint sok vásárló érkezett konkrét elképzelésekkel már folyamatban lévő felújításhoz, illetve többen a későbbi munkálatokhoz gondoskodtak már előre a szükséges anyagokról.
A tavaszi akció során egyértelmű volt, hogy a fürdőszoba felújítás igazi sláger téma és felméréseink azt mutatták, hogy a lelkesedés nem csitul. Érthető módon kiugróan magas kereslet mutatkozott a burkolatok iránt, hiszen ez a termék az otthonszépítés jolly jokere. Segítségével viszonylag gyorsan és költséghatékonyan érhető el látványos változás és nem csupán a fürdőszobában, hanem bármelyik helyiségben, de akár a kertben, teraszon is. A költések jelentős része tehát ide koncentrálódott.
Ugyancsak komoly figyelmet kaptak a háztartási nagygépek kedvezményes vásárlására vonatkozó kedvezményeink. Tekintve, hogy a felújítási támogatás a beépíthető készülékekre vehető igénybe, természetes, hogy a legtöbben ezeket választották.
A tavaszi HOMEINFO Hetek alkalmával számos, hasznos tapasztalattal gazdagodtunk, és a capitaloneshopping.com oldalán elérhető statisztikákból megtudtuk, hogy a kuponoknak köszönhetően a vásárlók
- 48%-a a tervezettnél hamarabb vásárol,
- 38%-a olyan termékeket is megvesz, melyekre nincs szüksége,
- 41%-a valódi cél nélkül keres valami vásárolni valót,
- 37%-a több terméket vásárol,
- 25%-a többet költ.
A fogyasztók
- 68%-a úgy véli, hogy a kuponok növelik a márka ismertséget
- 68%-a állítja, hogy a kuponok márkahűséget generálnak
- 60%-a szívesen használ digitális kuponokat
- 50%-a nagyobb valószínűséggel látogat meg egy üzletet, ha vannak oda szóló kuponjai.
Saját statisztikánk alapján a költések megoszlása a következőképpen alakult:
- Fürdőszoba 32,5%
- Lakberendezés 28,6%
- Konyha 22,8%
- Építőanyag 8,8%
- Épületgépészet 7,4%
Az őszi HOMEINFO Hetek toplistája – az első hetek tapasztalatai alapján:
Kategória szerint:
- Hűtés-fűtés
- Fürdőkádak
- Fürdőszoba bútorok
- Wellness termékek
- Páraelszívók
Terület szerint:
- Budapest
- Kecskemét
- Győr
- Debrecen.
- Nyíregyháza
Az őszi, szeptember 17. – október 17. közötti HOMEINFO Hetek inkább a belső terekben zajló munkálatokról, a helyiségek berendezéséről szól. A partneri és vásárlói visszajelzéseket figyelembe véve, ezen a téren tehát a korábbinál gazdagabb kínálat érhető el a kedvezményeinkkel.
Ezzel párhuzamosan indítottuk el a homeinfo.hu oldalunkon legújabb szolgáltatásunkat, ahol kész vásárlási tippekkel, inspiráló összeállításokkal és letölthető vásárlási listákkal nyújtunk ötleteket a további otthonszépítéshez.
Bővebb információ: https://www.homeinfo.hu/homeinfo-hetek/
NYEREMÉNYJÁTÉK!
Válaszolj az alábbi egyszerű kérdésekre október 11. éjfélig és a helyes válasz beküldői között kisorsolunk 10 db ingyenes kuponletöltési lehetőséget (a kuponfüzet ára 1.990 Ft/db)
Sorsolás: 2021. október 12.
A nyerteseket e-mailben értesítjük.