Az Oktatási Hivatal (OH) szerdai, MTI-hez eljuttatott közleményében kiemelte: a hitelesítés Ügyfélkapun elektronikusan, továbbá postai levélben is intézhető.
Aki eddig nem regisztrált az Ügyfélkapun, még megteheti: személyesen bármelyik okmányirodában, kormányhivatali ügyfélszolgálati irodában, adóhatóság ügyfélszolgálatán, külképviseleten, és - 2016. január 1-jét követően kiállított érvényes személyazonosító igazolvány birtokában - elektronikusan is. A hitelesítéshez ideiglenes regisztráció nem fogadható el - hívták fel a figyelmet.
A hitelesítés elvégezhető postai úton is: az E-felvételi felületéről kinyomtatott hitelesítő adatlapot kell aláírni és február 20-ig (vasárnap) az Oktatási Hivatal címére (1380 Budapest, Pf. 1190) postára adni.
A hitelesítés akkor sikeres, ha a jelentkező e-mailben visszajelzést kap, illetve az E-felvételi felületén is megjelenik a hitelesített státusz.
További információk a Felsőoktatási felvételi tájékoztatóban olvashatók.
Forrás: MTI
Nyitókép: depositphotos