Tiniséf - Fő az egészség!
Elindult a Tesco Tiniséf kampánya is, melynek célja, hogy felhívja a fiatalok figyelmét az egészséges táplálkozás fontosságára. A Tesco a program nagykövete, Tilla segítségével a Tiniséf főzőverseny keretében keresi azt a három legjobb és legügyesebb kisséfet, akik otthonosan mozognak a konyhában, nem jönnek zavarba egy fakanál láttán, és meg tudják mutatni, hogy az egészséges ételek elkészítése szinte gyerekjáték. A Tesco 8 és 14 év közötti gyerekek jelentkezését várja, akik a főzés egyes lépéseit megörökítő rövid videók vagy fotók feltöltésével jelentkezhetnek a. A legjobb Tiniséfek értékes nyereményekkel gazdagodnak.
A Tiniséf főzőverseny elindításával a Tesco célja, hogy felhívja a fiatalabb korosztály figyelmét az egészséges ételek és életmód fontosságára. A versenyre olyan 8 és 14 év közötti gyermekek jelentkezését várja az áruházlánc, akik ügyesen és gyakorlottan mozognak a konyhában, szívesen főznek és fontos számukra az egészségük.
„A Tiniséf főzőverseny koncepcióját közösen dolgoztuk ki a program szakmai támogatójával és partnerével, a Kuktanoda Főzőiskolával. Az ő tapasztalataik segítettek minket abban, hogy a gyereknek leginkább megfelelő programot alakítsuk ki. Hetente három és félmillió vásárlót szolgálunk ki, így nagy a felelősségünk abban, hogy minél több fiatalt kötelezzünk el az egészséges életmód és táplálkozás mellett” – mondta Iglódi-Csató Judit, a Tesco vállalati kapcsolatok és marketing igazgatója.
A verseny izgalmas, a tét nem kicsi. A legjobb 30 pályázó majd személyesen is megmutathatja főzőtudományát, és elkészítheti az általa beküldött ételt. Közülük kerül ki a 3 legjobb Tiniséf, akik közül az első helyezett és kísérője elutazhat Londonba, ahol egy általa választott tanfolyamon vehet részt Jamie Oliver Recipease főzőiskolájában. A második helyezett betekintést kap a Kistücsök Étterem (Balatonszemes) konyhájának működésébe, és a konyha munkatársainak segítségével készíthet vacsorát családja részére. A harmadik helyezett Tiniséf jutalma egy különleges vasárnapi ebéd, melyet egy ismert séf készít el a család saját otthonában.
A Tesco Tiniséf edukációs program nagykövete Till Attila, vagyis Tilla. „A gasztronómia manapság trendi dolog, miért gondolnánk, hogy ebből pont a fiatalabbak szeretnének kimaradni. Minden gyerek ügyes valamiben. Van, aki szépen rajzol, vagy éppen tök ügyes a konyhában. Ez a program remek alkalom arra, hogy megmutathassák magukat” – mondta Tilla.
A program szakmaiságát Kovács Judit dietetikus, a Tiniséf főzőverseny szakmai támogatója garantálja, aki elmondta, hogy: „Az egészséges életmódra való nevelést nem lehet elég korán kezdeni, ráadásul a gyerekek rendkívül fogékonyak az új ismeretekre. Sokan vannak köztük, akik szívesen segítenek vagy segítenének a konyhában. A szülőknek érdemes a csemetéiket tanítgatni, okítani a főzés tudományára, hiszen ez is hozzátartozik a neveléshez. Reméljük, sok gyerek van, aki ügyesen bánik a fakanállal és ínycsiklandozó, ugyanakkor egészséges ételeket tud elkészíteni. A Tesco kezdeményezése, a Tiniséf főzőverseny kiváló alkalom arra, hogy megmutathassák, mire is képesek a konyhában. Ráadásul a programon keresztül reméljük, sok gyerekhez és szüleikhez jut el az az információ, hogy hogyan is készülnek az egészséges falatok.”
A gyerekek november 25-től január 6-ig regisztrálhatnak a versenyre, és tölthetik fel fotóikat és videóikat a www.tiniséf.hu oldalra. A döntőknek a budapesti Kuktanoda Főzőiskola ad majd otthont, 2014 januárjában.
A Tesco Tiniséf főzőverseny részletes leírása, a játékszabályzat és további érdekességek, receptek a www.tiniséf.hu oldalon érhetők el.
A TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.
A Tesco Magyarország legnagyobb hipermarket kereskedelmi lánca és egyik legnagyobb brit befektetője. Itthon közel 22.000 magyar munkavállalót alkalmaz, és minden új áruház nyitásával átlagosan 100-300 új munkahelyet hoz létre. A vállalat 18 éves magyarországi működése során már több mint 200 áruházat nyitott, és mára piacvezetőként több mint hárommillió vásárlót szolgál ki minden héten. A Tesco a hazai beszállítók elkötelezett partnereként közel 1.300 magyar vállalkozással áll kapcsolatban, saját márkás termékei között 140 magyar termék található. Az áruházlánc közleményei a www.tesco.hu, környezetvédelmi eredményei a www.zoldtesco.hu weboldalon olvashatóak.
Kérjük, támogasd munkánkat!
Ha szeretsz minket olvasni, ha csaltunk már mosolyt az arcodra, ha segített már neked valamelyik szakértõnk, vagy ha egyszerûen Te is fontosnak tartod, amit csinálunk, kérjük, támogasd munkánkat!
Banki átutalással:
Magnet Bank 16200106-11697987
Kedvezményezett: Családi Háló Közhasznú Alapítvány
Közlemény: Média támogatás
Vagy bankkártyás fizetés Simplepay-el az alábbi gombra kattintva:
Közösségi hozzászólások: