SMS és e-mail után az Instagram szakítás lehet a következő divat a fiataloknál
Az Instagram egy fényképmegosztáson alapuló közösségi hálózat.
A lényege, hogy az okostelefonnal készített fotók és rövid (15 másodperces) videók segítségével a saját életünket tudjuk megosztani. Ráadásul a fotókat olyan effektekkel tudjuk kiegészíteni, hogy azok sok esetben úgy néznek ki, mintha profi fotós készítette volna őket.
Világszinten kb. 200 millió felhasználója van az Instagramnak, Magyarországon kb. 500.000.
Az Instagram a Facebook első nagy felvásárlása volt, 1 milliárd dollárért kelt el 2 éve. Felhasználói köre vegyes, inkább a fiatalok körében közkedvelt.
Tipikus témák az ételek, a természetfotók, a cukiságok, de a személyes "outfitek", vagyis a napi aktuális ruha összeállítás bemutatása is kedvelt téma.
Az Instagram is használja az un. hashtageket, amik tulajdonképpen speciális címkék. A hashtagek segítségével tudjuk az elkészített fotót vagy videót kategóriába sorolni, és könnyen elérhetővé tenni más felhasználóknak.
Pl. tipikus hashtag a #foodporn vagy a #cloudporn. Az első az ételfotókat gyűjti össze, a másik pedig a látványos felhőfotókat. A jó hashtageket és a jó fotókat együtt használva könnyen előfordulhat, hogy egy magyar Instagram felhasználó fotóját Japánból, vagy akár Venezuelából nézik meg számára teljesen ismeretlen emberek.
Sokan életvitelszerűen használják az Instagramot és minden fontos mozzanatot rögzítenek az életükből egy stílusosra felturbózott fotó segítségével.
A személyességnek köszönhető, hogy a szakítás már ezen a felületen is előkerülhetett.
Kérjük, támogasd munkánkat!
Ha szeretsz minket olvasni, ha csaltunk már mosolyt az arcodra, ha segített már neked valamelyik szakértõnk, vagy ha egyszerûen Te is fontosnak tartod, amit csinálunk, kérjük, támogasd munkánkat!
Banki átutalással:
Magnet Bank 16200106-11697987
Kedvezményezett: Családi Háló Közhasznú Alapítvány
Közlemény: Média támogatás
Vagy bankkártyás fizetés Simplepay-el az alábbi gombra kattintva:
Közösségi hozzászólások: